This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
به نام پرودگار هستی بخش
قدم های تان در مسیر سبز الهی..
🍏🍎🍃
به نام پرودگار هستی بخش
قدم های تان در مسیر سبز الهی..
🍏🍎🍃
○
صبح را
درکنج این خانه مجوی
رو به بالا کن به بالا روز شد
برتو گر خارست
بر ما گل شکفت
بر تو گر شامست
بر ما روز شد
✍#مولانای_جان
🍏🍎🍃
صبح را
درکنج این خانه مجوی
رو به بالا کن به بالا روز شد
برتو گر خارست
بر ما گل شکفت
بر تو گر شامست
بر ما روز شد
✍#مولانای_جان
🍏🍎🍃
○
صدایِ " ربّنا " در شب
مرا تا آسمان ها برد
نگاهِ عشق؛
جادو کرد مرا
تا بیکران ها برد
سکوتِ مرغکی؛
عاشق، به شوقِ وصل
در اندوه و ماتم مرد
ندایِ " آتنا "
تا عرش می آمد
مرا هم برد!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
صدایِ " ربّنا " در شب
مرا تا آسمان ها برد
نگاهِ عشق؛
جادو کرد مرا
تا بیکران ها برد
سکوتِ مرغکی؛
عاشق، به شوقِ وصل
در اندوه و ماتم مرد
ندایِ " آتنا "
تا عرش می آمد
مرا هم برد!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤🔥1
آلبوم کامل یادگار دوست ـ شهرام ناظری
🎼❤️🎼
الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.
#وین_دایر
🍏🍎🍃
الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.
#وین_دایر
🍏🍎🍃
○
دعا کردیم که بمانی
بیایی کنار پنجره، باران ببارد
و باز شعر مسافر خاموش خود را بشنوی
اما دریغ که رفتن
راز غریب همین زندگی است
رفتی پیش از آن که باران ببارد!
#سید_علی_صالحی
🍏🍎🍃
دعا کردیم که بمانی
بیایی کنار پنجره، باران ببارد
و باز شعر مسافر خاموش خود را بشنوی
اما دریغ که رفتن
راز غریب همین زندگی است
رفتی پیش از آن که باران ببارد!
#سید_علی_صالحی
🍏🍎🍃
○
دریغا کمال عشق را مقامی باشد
از مقامات عشق که اگر دشنام معشوق شنود،
او را خوشتر از لطف دیگران آید؛
دشنام معشوق به از لطف دیگران داند؛
و هر که نداند، او در راه عشق
بیخبر باشد....
مگر این بیت نشنیدهای؟
هجران تو خوشتر از وصال دیگران
منکر شدنت به از رضای دیگران
#عین_القضات_همدانی
🍏🍎🍃
دریغا کمال عشق را مقامی باشد
از مقامات عشق که اگر دشنام معشوق شنود،
او را خوشتر از لطف دیگران آید؛
دشنام معشوق به از لطف دیگران داند؛
و هر که نداند، او در راه عشق
بیخبر باشد....
مگر این بیت نشنیدهای؟
هجران تو خوشتر از وصال دیگران
منکر شدنت به از رضای دیگران
#عین_القضات_همدانی
🍏🍎🍃
○
عشق آنچه را دوست میدارد تیره نمیسازد.
تیرهاش نمیسازد چون در پیِ تصاحبش نیست. لمسش میکُند بیآنکه به تصاحب خود دَرَشآوَرَد. آزادش میگذارد تا برود و بیاید. نگاهش میکند که دور میشود، با گامهایی چنان آهسته که مردنش شنیده نمیشود: ستایش آنچه ناچیز، تمجید آنچه ناتوانی است.
عشق میآید، عشق میرود. همیشه هنگامیکه خود میخواهد، نه آنگاه که ما میخواهیم. برای آمدن خود تمامی آسمان را، تمامی زمین را، تمامی زبان را میطلبد. نمیتواند در تنگنای معنی قرار یابد. حتی نمیتواند به خوشبختی بسنده کند.
✍#کریستین_بوبن
🍏🍎🍃
عشق آنچه را دوست میدارد تیره نمیسازد.
تیرهاش نمیسازد چون در پیِ تصاحبش نیست. لمسش میکُند بیآنکه به تصاحب خود دَرَشآوَرَد. آزادش میگذارد تا برود و بیاید. نگاهش میکند که دور میشود، با گامهایی چنان آهسته که مردنش شنیده نمیشود: ستایش آنچه ناچیز، تمجید آنچه ناتوانی است.
عشق میآید، عشق میرود. همیشه هنگامیکه خود میخواهد، نه آنگاه که ما میخواهیم. برای آمدن خود تمامی آسمان را، تمامی زمین را، تمامی زبان را میطلبد. نمیتواند در تنگنای معنی قرار یابد. حتی نمیتواند به خوشبختی بسنده کند.
✍#کریستین_بوبن
🍏🍎🍃
فيروز - لا يدوم اغترابى - جودة عالية - HD
Fairouz Art
🎼❤️🎼
دلبرم زنبقیست کوچک
من اما خاربنی غمگین
بسیار در انتظارش بودم،
بسیار میان شب؛
و سالهایِ انتظار.....
🍏🍎🍃
دلبرم زنبقیست کوچک
من اما خاربنی غمگین
بسیار در انتظارش بودم،
بسیار میان شب؛
و سالهایِ انتظار.....
🍏🍎🍃
○
نمیتوان ایمان به خدا و عشق را از یکدیگر جدا کرد.
نمیتوان احترام به انسان و بهویژه رنجدیدگان و عشق را از یکدیگر جدا ساخت.
همانگونه که نمیتوان عبادت خداوند و خدمت به انسان نیازمند ساکن زمین را از هم جدا کرد.
👤#امام_موسی_صدر
🍏🍎🍃
نمیتوان ایمان به خدا و عشق را از یکدیگر جدا کرد.
نمیتوان احترام به انسان و بهویژه رنجدیدگان و عشق را از یکدیگر جدا ساخت.
همانگونه که نمیتوان عبادت خداوند و خدمت به انسان نیازمند ساکن زمین را از هم جدا کرد.
👤#امام_موسی_صدر
🍏🍎🍃
○
مهم این نیست؛ به چه چیز
اعتقاد داری
یا میگویی به چه اعتقاد داری؛
مهم نحوهی زندگی کردن است!
📕#مساله اسپینوزا
✍#ارویند_یالوم
🍏🍎🍃
مهم این نیست؛ به چه چیز
اعتقاد داری
یا میگویی به چه اعتقاد داری؛
مهم نحوهی زندگی کردن است!
📕#مساله اسپینوزا
✍#ارویند_یالوم
🍏🍎🍃