Latte story
نمیدونم اگه موسیقی نبود با این همه حسِ گم و سرگردون چیکار میکردم؛ با شادیهایی که از دلم سرریز میشن، با غمهایی که بیصدا سنگین میشن و با دلتنگیهایی که فقط یه ریتم میتونه بهشون جون بده.
موسیقی منو نجات میده و احساسمو قابل لمس میکنه.
•
If you have Telegram, you can view and join
Latte story right away.